lördag, maj 06, 2006

Allvarligt, någon måste tipsa Ibrahim Baylan om den här sidan

Röda linjen, Midsommarkransen

Gymnasietjej #1: Jag längtar såå mycket till lovet, då ska jag åka till Grekland igen.
Gymnasietjej #2: Ååhh va sköönt, det skulle jag också vilja göra, jag har aldrig varit där. Förresten, Grekland ligger inte i Europa, eller hur?!
Gymnasietjej #1: Jo, det gör det.
Gymnasietjej #2: Nää, det är jag rätt säker på att det inte gör.
Gymnasietjej #1: (irriterad): Jo, jag vet att det gör det, dom hade euro där..och du har ju faktiskt aldrig varit där. Så jag vet att jag har rätt!
Gymnasietjej #2: Jaha, men det låg inte i Europa innan de gick med i EU i alla fall.
Gymnasietjej #1: Näa, så är det nog. Men det gjorde ju inget land.

--> Cred Linus

12 Comments:

Blogger maxonon said...

Skrämmande. Det finns så mycket okunskap som inte kommer till ytan. Tack tjuvlyssnat!

1:11 em  
Anonymous Druvklasen said...

Ja herregud.....var är världen på väg.

2:12 em  
Anonymous Anonym said...

Japp! Definitivt ett tecken på en kris! :-P

4:18 em  
Anonymous Anonym said...

Men, SÅ dum kan ingen vara?

5:08 em  
Anonymous Mia said...

Går det att bli dummare!,herregud

9:48 em  
Anonymous Anonym said...

Denna bloggen är beroendeframkallande och superkul. Men man förstår att det bara är tjuvlyssningar från Stockholm, såna här puckade grejer hör man aldrig i Gbg... Hihi...

11:39 em  
Blogger danne said...

*skratt* Grekland / Guatemala... same same but different. :-)

1:58 fm  
Blogger Aronson said...

Ha ha. Vansinnigt roligt!

Det påminner mig om de två kvinnor som tyckte synd om skolbarnen som måste lära sig så mycket onödigt nu för tiden. Ja, sa den ena, vad har de för nytta av att veta att Indien ligger i Afrika?

I rest my case...

=)

9:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha omg! Tänk så mycket korkat folk det finns!!!

11:30 em  
Anonymous Yvonne said...

hahahahahaha SKITkul!!! :-D

12:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag förde ett litet resonemang som hade med EU-anhängarnas propaganda ("ja till Europa") att göra. Men eftersom jag inte skrev "OMG fan va bra blogg!!!11" kom inte den kommentaren med. Pinsam blogg...

8:18 fm  
Blogger tjuvlyssnat said...

Detta är en humorsida, alla försök till politisk propaganda tas bort. Vi publicerar all konstruktiv kritik. Så. Ut och tjuvlyssna nu.

5:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home